„Už koncom februára sme postupne začali presúvať takmer 4000 ľudí z firemných priestorov na home office,“ povedal s tým, že firma prácu z domu podporuje a na permanentnom home office funguje od marca.
Všetci zamestnanci Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia bežne pracujú v
Košiciach, kde má firma v prenájme tri budovy. V týchto priestoroch sa
podľa Probalu v súčasnosti zdržiava minimum ľudí. Pracovisko navštevujú
približne dve percentá zamestnancov spoločnosti, keďže si to vyžadujte
povaha ich práce. „Pre týchto zamestnancov sme zabezpečili meranie
teploty prostredníctvom termokamier pri vstupe do firemných priestorov,
samozrejmá je dezinfekcia rúk aj priestorov či nosenie rúšok,“ dodal.
Vzhľadom na to, že drvivá väčšina pracovníkov využíva home office,
svojich zamestnancov netestujú. Odporúčajú im však dodržiavať nariadenia
vlády SR a krízového štábu. Koncern Deutsche Telekom má podľa Probalu
pripravené plány v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu a rôznymi
situáciami. „V našej spoločnosti máme lokálny Business Continuity
Management (BCM) tím, ktorý koordinuje aktivity už od marca tohto roka.
Vďaka koordinácii BCM tímu máme prehľad nad celou situáciou v našej
spoločnosti,“ doplnil.